stalker saya..wooaahh

Friday

join group baru la..


tadi aku jengah jengah la kt gengblogger kot kot ada citer yang boleh menarik perhatian aku.eh berguna jugak gengblogger ni lagi ramai n banyak entry aku leh stalker.banyak idea gak nak tulis.tapi blog ni agak lambat  ket la nak kesan entry someone.tak macam facebook,kau buka jek account fb dah terpapar status kawan2 kau naik..nak comment ke nak like ke nak buzz ke nak no tepon ke semua cepat,laju,eh tak, no tepon tak da dalam list,,ok.
tapi ok la blog pon fun what..leh tulis panjang2.n paling my second diary hidup haku tau.okokokokh..
ok,sambung.
macam boleh buat aku rasa woaah woahh puji "tabip" spring la wehh kalau aku suka baca blog someone.tapi banyak aku baca entry kawan2 yang aku kenal la.senang kalau KAU NGUMPAT AKU KE AKU AWAL2 DAH ATTACK KAU TAU,hahaha,tak.gurau ja..
hmm kebayakan entry diaorang memang bermanfaat la kan,rasa macam tak payah baca surat khabar la trus klik klik gengblogger,search mane blog yang kau suka n kau sila baca entry mereka,,focus,ketawa sorang2,n rajin sila comment entry dorang.ye,saya memang suka buat keja lagha macam ni,wakakakaka,
ok.paham??
terus aku dapat infomasi,,,
~hm tak macam blog aku semua tentang my life..totally my life..~
ngan dunia sendiri jek,macam tak best kan. kan kan,?erkkk,,,,,:((

alah at least followers aku dah makin bertambah,eleh su setakat seratus kupang lebih jek nak buat pe,tengelam blog awak,macam tak best tu yang tak ramai  follow,hmm ok pe,at least aku lom follow back kauorang lagi kan,tengok la kt shout box,,:P.malas la nak cerita kan,. woaaa... demand kau su!!

EH BAIK KORANG CAKAP BEST CEKALANG GAK KALAU TAK AKU HACK ACCOUNT KORAG.wakakakaka.

baru dua hari join gengblogger dah 20 pelawat,,haishh malas la citer kan macam nak bangga kan,,haishh,,trima jela.hahahaha.
p/s:tengok dah ada orang follow lagi,,ala malu la..u all jangan sebab caps lock kt atas ni u all follow tau,,kalau ada orang tanya cakap u all memang suka bog suhaila ni.memang best gila blog ni,ok?..wakakakaakaka..(kepala masuk air)

3 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...