stalker saya..wooaahh

Tuesday

bangun dari kemalasan

 hoit,burok muka kau orang.cover la ciket
ye muka aku bia nampak ala2 suci kan?

recently i memang rasa jadi manusia yang tak bapa berguna.ini semua disebabkan kemalasan i.oit malas,kenapa kau menghantui aku ha..p main jauh jauh boleh tak..ish tapi tak boleh la salahkan perkataan tu..ni semua depands on someone..on me la..cehh cehh tak nak sebut diri sendri nampak.bangun2 tido jek trus ngadap laptop,ber facebook2 segala sambil layan radio kegemaran aku hitz.fm.,bergoyang2,dengan tak gosok gigi mandi pon sebagainye terus i bersosial di alam siber ketawa sorang2 syok sendri ye,buang masa berjam jam kat kotak itam i mmg lupa la nak sarapan trus pergi ke lunch time.ishh teruk betol kau kan suhaila..buang la perangai kau ni.
hello i baru lepas kemas rumah ok,sapu2 sampah kemas2 dapur.ala at least i ada uat la keja yang mak i boleh cakap 'wah anak mak ke ni rajin betol',ye,mak memang pandai bodek saya kn..sayang mak ketat2.huh.ala ni semua kemalasan aku muncul bila balik rumah parent jek.yela i kan boleh la diangap tetamu i jarang balik tau.kat rumah kl i  tak lah berperangai cmni  ok.anak dara apa tah.ceett kau memang la lupa daratan kan su,ish3..taubat la suhaila..astaghfiruhallah..astaghfiruallah...
ala nape ntah sejak2 solo nie makin jadi pemalas pula i kan,.ish kau nak promote kau single la kan..truk peragai kau.tak dalah,,i sengaja jek tu.hm i nak mula la start buat jadual..malam ni sebelom tido i kena uat jadual n esok pagi hopefuly la kan dapat la laksanakan.kemas2 rumah,tolong2 mak,masak2 untuk famly,cehh,,eh mak i berkata, eh ila tau la cuti tapi buka la buku',saya tengah semester break la mak,uat pe buka buku dulu,,nanti la tunggu naik class eeh eh..cehh cehh.bkan main lagi.ye2,esok saya mula operasi kerajinan saya ok..k bye2

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...