stalker saya..wooaahh

Thursday

"kumbang"











  kumbang,,,,,kau membuatkn aku sakit hati,,,kau membuatkn aku kecewa,,kau membuatkn aku sdih ngn perubahan kau,,,kau membuatkn aku myesal bersahabat ngn kau,,


kenapa kau begitu kumbang?aku percayakn kau,,kau adalah kwan baik aku,,aku percayakan kau,,kau la kwan rapat aku,,stiap malam kte msti berjumpa,,kerana kau adalah,,,adalah,,,adalah,,,adalah,,,hmmm no kmen,,xnk gtw siapa kau kerana aku bukan sejahat mana kau yg telah apa kau buat kpda ku,,huh!


why kumbang??


owh kumbang,,,,seketika dahulu kau la teman yg pling2 baik  kpada aku,,tiada lain,,aku syang kau!,kte kuo sama2,,mkan sama2,,hangout sama2,,cerita mslah sama2,,kongsi mkanan sama2,,ktawa sama2,,


tp,,,kau kumbang,,kau telah berubah,,kau lupakan aku saat aku nk pergi meningalkn kau tok 3thun ni,, tidak kesah akan diriku seperti mana kau sentiasa kesah psal aku kemana saja aku pergi,,



jadi,,,baru aku sadar,,,aku silap memilih,,,memilih kau sebagai sahabat aku,,tidak mengapa lah syg,,pasni kita pasti xkn dapat jumpa lagi,,kerana aku mempunyai tugas aku sendiri sebagai manusia,,hope kau juga happy dengan tugasa kau sebagai kumbang,,good luck kumbang,,thankz be my friend dear,,i apreciate it,,love u kumbang,,

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...