stalker saya..wooaahh

Thursday

hi guys,,,pe kbr?sht?erkkk..apa aku merepek ni..hmm arini aku agak blur skit,,,,kenyataan meyh,,arini pnat sgt,pas blik kuliah kol 2 trus aq blik uma.mls la nk lepak2..dok hostel lagi best,tmbah2 lagi ditemani dengan makhluk ksyagn aku sowg nie.iaitu,,my lappy..!hhehe.syg la kamu!!mmuaahh!couple jom?erkk..hmm sok aku ada present tok asigment aku..bertajuk.>RINGWORM..hmm apakah itu ringworm wak?hm ringworm dalah sejenis mkanan yang pling enak..erkkk apa aq kap nih?damn!kowg kne tpu r..ringworm is kurap..lor..wlaupun npk simple tapi mklumat2 ttg pnyakit ni la pling susah,,byk nk kne hafal ttg medical term.yelh t aq kn bakal nurse so rmai pesakit2 yg mempunyai mslh ringworm,aku perlu tau pnca2 n virus yg dibawa oleh kurap nih.errkk ni bkn cte psal pykit a yunk..aduh.blur r aku nih.hahaha,peh takut seyh,,sok gliran group aku lak,,hmm slide show da ciap,,mber ksygn aku la yg sgt2 rjin lagi pintar iaitu,,wawa..!peh thankz r wawa uat asgment nie.syg kamu la weyh..hehee.mber2 len ada tgus msing2.semua la da ciap kecuali translate english ..iaitu tugas aku lor..eceh!pndai ke suhaila nih nk trnslate2 nih??hehehe.pndai meyh,,cikit2 la.hehe.len2 yg xtw aq search jek kt goggle translate.pe susah kn?semua ada dihujung jari..cewah!yolh suhaila...5jam au aq dok mengadap lappy uat blik translate.peh xnak pedih lak kn bontot aku..ahhha.nsib bek kwn uma aku ada tlong taipkn..iaitu..yatt..thankz yat..syg ko yat.mmuuaah!t sok2 tlong g k..?ahahha,wah!terlbih suda sy nie..huhuk.k la nk smbg blik uat kj..bye2

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...